TaraDownUnder.reismee.nl

TaraDownUnder

Heey Allemaal,

Dit is de weblog die ik bij ga houden als ik straks voor zo'n 9 maand in New Zeeland en Australie zal vertoefen!

Cool

Hier zal ik af en toe mijn verhalen en foto's plaatsen en kunnen jullie berichten of reacties geven!

Laughing

Daarnaast zal ik korte berichtjes (soms inclusief fotootjes) plaatsen op mijn twitteraccount: http://twitter.com/#!/Tara88Twitt
Op deze manier hoef ik geen lange verhalen te typen indien er weinig internet tijd is, maar kunnen jullie mij toch volgen! Hiervoor heb je wel een twitteraccount nodig, die aan te maken is ophttp://www.twitter.com/
(gratis). Mocht je mij via twitter willen volgen stuur mij dan een following request via die site.

Liefs Tara

Reacties

Reacties

Martijn

Leuk, ik ben erg benieuwd naar je verhalen. Veel plezier en succes! :-)

Betsy

Ik wil je vanuit de PABO in Meppel een heel goede reis toewensen. Geniet en verwonder je over alle nieuwe mensen en dingen die op je pad komen. Tijd voor Tara!
groet

Robert de Boer

Geniet er van Tara!

hermina klomp

Hoi Tara heel veel succes op deze ondernemende trip zal je gaan volgen vis deze weg ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven .Geniet ervan

Marieke Dijkstra

Hey! Meissie!
Ik heb alles ff zitten lezen.
Je maakt wel veel dingen mee zeg!
Ik vindt het nog steeds zo stoer dat je die doet!.
Kop op daar!
En ik blijf je in de gaten houden! hi! hi!
Liefs Marieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active