TaraDownUnder.reismee.nl

Greetings from the Red Centre Of Australia!!!

Of...Red Centre?!
Dit jaar is midden Australie lang niet zo rood als normaal,maar meer rood-groen! Ongewoon veel regen en veel lagere temperaturen zorgen voor beekjes of watervalletjes die er normaal niet zijn en een grote hoeveelheid gras en bomen extra in het woestijngebied van Australie. Bijzonder...en voor ons nog niet eens zo erg. Na 3 super dagen langs de Great Ocean Road & Grampians National Park zijn onze tours door de outback (waar het zo'n 7 x droger is dan in Europa) begonnen! Een tour vol wandelingen die toch een stuk beter vol te houden zijn in de 25-30 graden dan in de normaalgesproken 40-50 graden!!
Laughing
Wandelingen waarin we al erg mooi Australisch landschap, zoals het bekende Uluru (Ayers Rock) en het geweldige Kings Canyon, hebben gezien! Ook onder de grond slapen, kamperen in tentjes (al dan niet met 'zeer fijne' insecten
Tongue out
) en buiten onder de sterren slapen (in een zogenoemde swag) met joelende Dingo's op de achtergrond waren afgelopen week een deel van onze outbackervaring! Volle dagen met vroeg op staan en veel gezelligheid (met de groep)!!
Kortom in een korte tijd al ongelovelijk veel gezien en gedaan & een vermoeiende maar leuke week achter de rug!
Behoorlijk veel te vertellen, maar om geen saaie opsommingen te maken probeer ik middels fotoseries een beetje verslag te doen! De eerste foto's van de great ocean road tour van melbourne naar adelaide, en de week in Sydney staan in iedergeval online! Foto's van afgelopen week komen zogauw we weer tijd en internet hebben. Dit kan even duren, want deel 2 van de outback tour naar Darwin gaan we morgen in! Op naar weer een volle week (in het regenseizoen...spannend spannend!
Wink
) met waarschijnlijk weer even weinig bereik!
Duss...voor nu maar weer even vanuit het echte (rood/groene
Wink
) midden van australie heel veel liefs en groetjes!!

Dikke kuss uit Alice Springs
Cool

Lisanne Zanting

Hey meis, stoer zeg zo slapen tussen allemaal lieve beestjes... *niet dus* Dat je dat durft joh!! Heel veel plezier met het tweede deel, hopelijk wordt het net zo leuk als het eerste deel!! Liefs

Sanne

Ha lieverd! Heb even je foto's en update gelezen en ziet er echt super uit! Prachtige stranden en natuur, dus weet zeker dat je het daar wel naar je zin hebt :) rest van je reisschema ziet er ook zeker niet verkeerd uit met heel veel uitstapjes en ook nog surflessen! Heel veel plezier!XXX

Anny Broekman

Hi, geweldig!!!! wat fijn dat je geniet van al dat mooie!!
Lekker dat het niet zo was is, kan anders.
Op naar Darwin en Great Barier Reef, fantastisch!!!! Blijf genieten, wij kijken nog even naar onze foto,s!!

Heel veel plezier nog!!! groetjes Albert en Anny

Mars

Hee lieverd,

Wat een mooi verslag over jullie tour door de outback! Niet vervelend voor jullie dat het wat minder heet is dan normaal, geloof meteen dat het stukken beter vol te houden is op deze manier.
Wat bijzonder allemaal, die wandelingen door de landschappen en speciale nachtverblijven. Dat maak je niet vaak mee in je leven! Je foto's zijn prachtig. Je ziet er goed uit! Fijn om te zien dat je zo geniet aan de andere kant van de wereld...

Ik ben benieuwd naar het tweede deel van je outback tour... Geniet er lekker van.

Liefs, Mars (en natuurlijk de groetjes van Martijn).