TaraDownUnder.reismee.nl

Australia!!!

Heey Allemaal, We are in Australia! En met een tweede kerstdag aan t strand, de welbekende harbourbridge en het mooie operahouse plus de papegaaien, kaketu's, poisums,flying foxes,ibissen & de australische ijsvogels rondom je in de parken voelt dat ook echt zo! Ja, Sydney is een mooie stad! Hier een week verbleven en samen met Anne , Denise (Ned. Meisje in Sydney ontmoet) en Ruud (Die Anne en ik in Nz hadden ontmoet op de bus, en in Sydney stage liep) een gezellige week gehad!  Een drukke week ook, waar Anne & ik heel wat uren in het reisbureau hebben doorgebracht! Het idee van samen reizen maakte ons best wel enthousiast & we hebben besloten (nu we hier toch zijn;-)) eigenlijk wel heel Australië te willen zien! En dat in zo'n twee maand tijd...!:-) Een strak georganiseerde planning geeft ons globaal de volgende reis: - 2 op 3 jan - Nachtbus naar Melbourne! 3 jan dagje Melbourne & Pinguins spotten @ St. Kilda Beach - 4 t/m 6 jan: Drie daagse Great Ocean Road & Wildlife tour van Melbourne naar Adelaide - 7 t/m 20 jan:  14 Daagse Outback & Adventure tours van Adelaide naar Darwin (incl Kakedu National Park) -21 jan: Vlucht van Darwin naar Cairns waar we een paar dagen hebben voor o.a Great Barier Reef! -24jan t/m 8 feb: Oostkust inclusief Surfles, Magnetic-, WhitSunday- & FraserIsland naar Brisbane afreizen. - 9 febr: Vlucht van Brisbane naar Perth (Westkust) - 10 t/m 16 febr: Highlights westkust bekijken van Perth naar Exmouth & terug! Na deze hele route gaat Anne naar huis. Ik wil tegen die tijd nog bekijken of ik nog in Australië wil werken of ook eerder naar huis kom... Dat zullen we zien,maar eerst op naar 'De OzTrip!' samen! En we hebben er zin in...!!!:D Liefs!  Ps. Ivm drukke programma zal ik vooral te volgen zijn via twitter: Tara88Twitt (als je geïnteresseerd bent stuur me daar even een volgverzoek)

hermina klomp

Hoi Tara eerst nog even de beste wensen voor 2012 zo te lezen vermaak je je wel.
Geniet er nog maar even lekker van in het warme australie het is daar vast beter dan hier

Lisanne Zanting

Hey meis!! Een druk programma zo te lezen :p Maar echt leuk om zo samen rond te reizen lijkt mij! Dan kun je ook echt het hele land zien. Ga er van genieten!!
Liefs Roderick&Lis

Anny Broekman

Hallo daar over zee!!! je gaat een geweldige reis maken dus!! super geniet ervan, gr

Albert en Anny

Albert, Jannie, Kim, Lisanne en Bastian

Heej tara,

wat leuk om te lezen dat je iemand hebt leren kennen en dat het klikt om samen verder mee te gaan reizen!!
We volgens je trouw en vinden het leuk om elke keer je verhalen weer te lezen!! Ook volgen we je via twitter!! Veel plezier nog de aankomende tijd!!

Liefs, de buurtjes!!

Mars

Hee lieverd,

Fijn dat je nu in Australië bent! Je belevenissen klinken erg goed. En wat staan er een hoop leuke dingen op de planning voor de komende twee maanden!!! Samen met Anne, gezellig meis!

Ik ben benieuwd hoe je het nu hebt, tijdens deze twee weken Outback.

Kijk weer uit naar je volgende update!

Liefs & xxx Mars.