TaraDownUnder.reismee.nl

Het begin...

Hallo allemaal,

Gisteren dan eindelijk na lange en zeer vermoeiende reis aangekomen in Auckland.
De startwas de vlucht naar London,voor mij, best een spannende start na zo lang niet te hebben gevlogen;-) Door te veel wind, stegen we veel later op, en in het kleine vliegtuigje veel last van turbulentie om diezelfde reden. In London mochten we eerst ook niet landen, en vlogen we rondjes boven het vliegveld, tot de weersomstandigheden het landen toeliet... Tara blij dat ze weer aan de grond stond haha

Laughing

De lange vlucht naar Singapore viel wat dat betreft mee maar ik kon (ondanks slaappilletjes.) slecht slapen, en dan is 13 uur vliegen heeel lang.
Wink
Gelukkig even een overnachting in vrij luxe hotel... Dat was wel fijn! (Normaal zo'n 310 dollar per nacht, daar zaten wij dan nu tussen alle rijke zakenaziaten
Tongue out
!!)

Helaas waren we wel zonder bagage aangekomen, dus deze na onze stadstour

de volgende dag diebagage weeropgepikt op het vliegveld, waarna we 's avonds door reisden naar Sydney! Deze vlucht verliep voor mij niet zo geweldig, tijdens het opstijgen steeg ook alle energie naar mijn hoofd, werd ik erg duizelig en misselijk en heb ik uiteindelijk met zuurstof op de reis doorstaan! Wel een avontuur...maar blij dat we eenmaal geland waren.
Wink
Op het vliegvelddacht ik dan ook even tot rust te komen, maar zogauw ik rustig zat (we hadden een paar uur tot onze volgende vlucht) kreeg ik opnieuw duizeligheidsaanvallen en begon ik te trillen zonder dat ik dit kon stoppen... Heel naar...Tara dan ook bij de medical care op het vliegveld beland en niet meer mee op de vlucht! (Wat ik op dat moment even niet meer erg vond...vliegen had ik wel evengehad
Wink
) Waarschijnlijk waren alle vluchten achter elkaar, het steeds weer veranderende tijdverschil en te weinig rust tussen door de oorzaak....Na wat medicijnen te hebben gekregen (een prik waar ik nog een enormeblauweplekvan heb
Tongue out
)op zoek gegaan naar een hotel! (Edwin en Anne die met mee reisden waren zo lief om mee te gaan.)
Daar alle 3vooral veel geslapen! En de volgende dag dan op de vlucht naar Auckland ....een groot voordeel van dit geheel; we kregen nu een rechtstreekse vlucht! Wat ons zo'n 3 uur reizen en 1 x overstappen scheelde.) Helaas belandde ik wel weer aan de zuurstof, maar deze vlucht was niet zo lang, dus ondanks datgoed te doen! Maar heeel heel blij dat we er eindelijk (heelhuids waren!)

Na een vrij goede nacht voel ik me vandaag weer wat beter. Maar nog steeds niet helemaal fit...enorme jetlag? Of ziek van heimwee? (Want ja Tara heeft er toch wel een beetje last van!

Wink
Tongue out
) Ik weet het niet...om voor de zekerheid even te checken straks een afspraak bij de dokter hier staan. Verder dit weekend proberen een beetje bij te komen en rust te pakken! Maandagochtende hebben we een orientatie, en na de orientatie willen we kijken of we hier uit de grote stad weg kunnen (i.v.m. de rugbydrukte en de daardoor hoge prijzen), om in een kleiner hostel, en wat rustigere plaats een weekje vakantie te houden!

Maar aangezien de planning hier totaal niet vast staat....zeg ik maar gewoon: Tot de volgende blog!!!!

Lieve groet, en liefs Tara

Reacties

Reacties

Lisanne Zanting

Hey meis!
Een heel spannend verhaal alweer... Dat beloofd nog wat voor de komende maanden :p
Liefs

Lisanne, Gerrald en Familie

schat,

wat spannend allemaal!!
we blijven je trouw volgend!!
Veel plezier de aankomende tijd!!

Liefs, ons

Margery

Lieve Taar,

Wat een verhaal zeg en wat naar dat je steeds aan de zuurstof moest. Gelukkig ben je er nu heelhuids aangekomen en hoef je voorlopig niet weer een vliegtuig in. ;)

Geniet van je verblijf daar aan de andere kant van de wereld, leuk dat we zoveel contact kunnen onderhouden via oa. Whatsapp. :D

Groetjes van Martijn & liefs xxx van mij!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active