TaraDownUnder.reismee.nl

EastCoast & Eerder naar huis

Hallo lieve 'koukleumers' daar in Winters Nederland! Drie weken oostkust zijn alweer bijna voorbij, en voorbij gevlogen als je terug kijkt! De weken gestart in Cairns, waar we van  het prachtige Great Barier Reef hebben genoten, dagen in Arlie Beach waar we van hete temperaturen & zeilen langs de mooie WhitSundays deel waren & vanuit RainbowBeach geweldige dagen gehad op het grootste zandeiland ter wereld 'Fraser Island' vol echt kamperen direct aan zee en heerlijk rondscheuren in 4WD (zelf ook nog achter stuur gezeten!!jeeh! :-))! Een tegenvaller was nog even de overstromingen in 1770 waar we Surfles gepland hadden! Dit deel van onze trip moesten we helaas overslaan...maar het is wetseason, en verder hebben we eigenlijk nog erg geluk gehad met regen! Over t algemeen hebben we alleen maar zon (& gelukkig af en toe ook wind!;-)) dus eigenlijk mogen we niet klagen! Met vanochtend het leuke plaatsje Noosa te hebben verlaten, hebben wij zo in bijna 2 maand tijd toch al enorm veel van Australië gezien!! En dat is geweldig! :-D Ja, ik ben wel een beetje verliefd op dit land! Tegelijkertijd houdt me zolang ik reis al 1 ding bezig wat voor mij belangrijk is! Na alles wat er afgelopen jaar in mijn leven is gebeurd, is 't tijd voor Tara, en Tara zelf! Sparen voor een eigen plek, eigen autootje, op zoek naar een baan die bij me past...kortom mijn eigen leven opbouwen!! Ik heb dan ook besloten om ipv hier te gaan werken eerder naar huis te komen, nu ik straks alles gezien heb wat ik wilde zien (en misschien wel meer!) Eind februari vliegen we weer terug naar het koude Nederland en moeten we daar weer hard aan de bak! En al is dat ergens ook wel spannend, omdat we vanuit niks totaal opnieuw moeten gaan beginnen, en we ook weer terugkomen in 'minder makkelijke situaties' die ik hier even lekker kon laten...een nieuw huis opbouwen begint ook niet met het dak!En ik ben er klaar voor, steentje voor steentje te gaan leggen!  Reizen & meer van wereld zien vind ik geweldig!!  En zoals sommige mensen me wel kennen, zijn er alweer allerlei nieuwe plannen en ideeën gemaakt...haha...reizen komen er zeker nog wel meer! Maar eerst  is voor mij het bovenstaande even belangrijk! Maar... ... dat is straks... nu eerst nog even een paar weken genieten van de zon hier! Inmiddels zijn we in Brisbane en morgenavond vliegen we naar Perth waar onze WestCoast-tour gepland staat! That's Next...first!!:-)

Reacties

Reacties

Betsy

Wat zo'n reis toch niet met je kan doen en welke inzichten het je brengt. Goed dat je er de tijd voor hebt genomen en fijn dat je plannen gaat maken voor de toekomst. Geniet nog even van je laatste weken. Hopelijk is dan ondertussen het voorjaar hier in aantocht ;-)

Rob van der Ree

Hallo Tara: Ik lees net de reactie van Betsy en kan mij daarbij aansluiten. Prachtig wat je daar nu ziet en meemaakt. Je gaat dan wel terug naar Nederland maar bent nu toch een echte wereldburger en neem dat vooral mee !!! Geniet van het weer. Doen wij trouwens ook de winterse ijsbeelden zijn echt prachtig en laat zien dat Nederland ook een prachtig, mooi land is. ( vooral het Noorden !!!!). Hartelijke groeten uit Dwingeloo,
Rob

Ineke

Lieve Tara, Nou hé hé, met dit inzicht mag je naar huis komen hoor. Super van je!! Fijn dat je nog een paar weken kunt genieten daar in de zon. En tegen de tijd dat je terugkomt gaan wij ook vast het voorjaar in. Morgen toch nog even de schaatsen onder, is ook erg genieten.
Lieve groet, Ineke

Linda

Heeejjj Tara,

Wat lees ik nu joh, je komt eerder dan verwacht naar huis! Geniet nog maar even lekker van de laatste weken daar en daarna ben je er helemaal klaar voor om hier je eigen leventje op te bouwen. Gaat helemaal goed komen. Kom je dan ook weer eerder dan verwacht mee dansen? Zou wel super leuk zijn :-)

Liefs Linda (ballet/jazz)

Johan Tijink

Ik zit zo maar even iets te zoeken in mijn mail en kom jouw naam tegen. Gelijk naar jouw "volgsite" geklikt en jouw laatste verhaal gelezen. Ik zie dus dat je alweer (?!) terug komt. Lijkt me leuk je te zien; kom dus maar een keer langs om misschien even bij te kletsen. Geniet er nog maar even van. Groet, Johan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active